De kweek duurt ongeveer tien weken, tot de paprika klaar is om geplant te worden.
Vanaf het planten tot aan de oogst verstrijken er zo'n zes tot acht weken.
SimonV
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
In plaats van geplant bedoel je in de eerste zin mogelijk geoogst? Anders snap ik het niet...
Amadea
8 jaar geleden
Oh wacht, je bedoelt waarschijnlijk opkweek en uitgeplant.
nounka
8 jaar geleden
al kan je in deze tijd van het jaar natuurlijk wel 10 weken winnen door de plantjes plantklaar in de winkel te kopen.